ISO-certificering

Het ISO-certificaat garandeert een solide interne bedrijfsvoering. Dit betekent onder andere een zorgvuldig offertetraject zodat de scholen precies weten wat ze kunnen verwachten en ook weten wat hun eigen rol en bijdrage is.

Bovendien stelt ISO hoge eisen aan de mate waarop de klant betrokken wordt bij het bepalen van de inhoud van de dienstverlening. Het ISO-certificaat geeft daarmee een garantie dat klantgericht werken bij EDventure leden geen loze kreet is. Om te benadrukken hoe belangrijk de klant is voor onderwijsadviesbureaus, is ook een Cedeo-erkenning voorwaarde voor het Keurmerk Onderwijsadvies van EDventure.

Door de landelijke spreiding is ONL altijd dichtbij en biedt ca. 20% van de dyslexiezorg.

Aangesloten ONL-leden nemen kinderen in geval van verhuizing naar een andere gemeente van elkaar over; zonder wachtlijst gaat de behandeling gewoon door.

ONL-leden zijn in het bezit van het kwaliteitskeurmerk Onderwijsadvies, zijn ISO-gecertificeerd en Cedeo-erkend en zijn aangesloten bij een gezaghebbend kwaliteitsinstituut.

ONL-leden doen aan effectmeting van de ONL-behandeling en cliënttevredenheidsonderzoek, beide met positief resultaat.

ONL volgt de actuele stand van de wetenschap en praktijkonderzoek, levert zo mogelijk daaraan een actieve bijdrage en innoveert haar behandeling continu, onder meer met ICT-mogelijkheden.

Om de verbinding tussen scholen en jeugdhulp zo geruis- en naadloos mogelijk te realiseren, is ONL naast scholen en ouders, ook partner van (sociale) wijkteams en gemeenten. Samen bereiken we het meest.